Після прeзeнтaції oднoймeннoгo сeдaнa кoрeйськa мaркa пoділилaся знімкaми п\’ятидвeрнoгo aнaлoгa і підтвeрдилa: у СШA прoпoнувaтимуть oбидвa типи кузoвa. Нoвий KIA K4 стaнe «глoбaльнoю» моделлю і замінить держи ключових ринках середньорозмірні K3/Cerato/Forte. Позиціонування змінилося: якщо попередник загравав із хот-хетчами, ведь нова парадигма радше крос-хетч із яскраво вираженими захисними вставками.
Проектирование хетчбека KIA K4 показали получи прикладі топверсії GT-Line зі «спортивними» бамперами та низькопрофільними шинами, але навіть у такого хетчбека пороги, колісні арки та нижня частина бамперів закриті пластиком. Втім, великі звіси, глянсові декоративні елементи та мелкий кліренс натякають: новинка створена к хороших доріг.
Технічних подробиць поки немає, але швидше по (по грибы) все хетчбек если уніфікований з однойменним седаном. У такому випадку найпростіші KIA K4 отримають 2,0-літровий «атмосферник», варіатор та напівзалежну задню підвіску, а топкомплектації будуть доступні з турбомотором 1.6, 8-ступеневим «автоматом» та багатоважільною задньою підвіскою.
Очікується, що хетчбек KIA K4 надійде у продаж після седана з затримкою у кілька місяців. Це означає, що в північноамериканському ринку обидві моделі з\’становиться видным до кінця року. А союз у Південній Кореї, мелодично, буде своя моторна звукоряд, причому продажі получи и распишись батьківщині марки можуть початися навіть раніше, ніж у США.