Bentley нe плaнує прoпoнувaти бeзпілoтні aвтoмoбілі трeтьoгo рівня aвтoнoмнoсті. У кoмпaнії ввaжaють, щo ця тexнoлoгія — цe крoк нaзaд із пoгляду бeзпeки. Прoaнaлізувaвши результати власних тестів, фахівці Bentley дійшли висновку, що третій рівень надто залежить від уваги водія.
Відповідно перед класифікації SAE системи третього рівня автономності никак не вимагають постійної уваги з боку водія та навіть дозволяють прибирати шуршалки з керма. Однак водій має бути готовий счастливо оставаться-якої миті взяти управління в себе. Саме це розглядається як потенційна небезпека.
Зі слів генерального директора Bentley Адріана Холлмарка, натомість бренд зосередиться бери системах Level 2 Plus та Level 2 Plus Plus. Вони включатимуть віддалену допомогу быть паркуванні та «допомогу получи и распишись шосе». Чим вони кращі из-за систему 2-го рівня Холлмарк невыгодный поточнив. Відповідно прежде класифікацій автопілотів, другий рівень автономності вимагає, щоб водій завжди був зосереджений получи дорозі.
Близ цьому Холлмар стверджує, що автопілот 4-го рівня «набагато безпечніший» 3-го рівня. Транспортні засоби із такими системами никак не вимагають участі водія. Безпілотники 4-го рівня зможуть самостійно доїжджати впредь до точки призначення, але тільки из-за ідеальних умов. Усі органи управління у таких автомобілях будуть збережені.
Поки автовиробникам мало-: неграмотный вдалося запропонувати таку систему споживачам. Почасти це пов\’язано з відсутністю відповідної законодавчої бази. Volkswagen, материнська компанія Bentley, планує вивести безпілотник 4-го рівня для дороги загального користування у 2026 році.