Рaмний сeрeдньoрoзмірний пoзaшляxoвик Prado випускaється з 1987 рoку. Пoчинaючи із трeтьoгo пoкoління, нa йoгo oснoві ствoрювaвся люксoвий вaріaнт Lexus GX. Нe стaнe виняткoм і нoвa мoдeль з тією лишe різницeю, щo пoзaшляxoвик Lexus цього разу був представлений першим — його прем\’єра відбулася держи початку літа. І вже во весь дух до нього приєднається тойотівська версія, яка прийде нате зміну четвертій генерації, яка є справжнім довгожителем: позашляховик із заводським індексом J150 був представлений у 2009 році і з кількома рестайлінгами протримався в конвеєрі майже 14 років. Як виглядатиме новинка?
Завдяки опублікованим получай днях тизерам секретів щодо зовнішності нового Прадо неакадемично не лишилося. В його основі если той а кузов, що й у нового GX: все центральна частина з дверима, склінням та колісними арками залишиться сверх змін. Присутствие цьому Toyota отримає повністю новий влагалище з вертикальною прямокутною решіткою радіатора, зробленими в ретро-стилі, і прямокутними фарами із сучасною світлодіодною начинкою. Жопа також если оригінальним, у нього чорний контрастний центральний участок і пофарбовані в колір кузова елементи з боків із квадратними вставками, в яких розташуються круглі протитуманки. Ззаду з\’казаться великі вертикальні ліхтарі замість єдиної світлодіодної смуги Лексуса, по-над нішою номерного знака розташується буквене позначення бренду, а зліва від нього — ім\’я моделі.
Як уж говорилося, новий Prado если побудований нате тій а платформі GA-F, що і Lexus GX, получай ній зроблені нові Land Cruiser 300 і Lexus LX. Раніше из чего можно заключить відомо, що позашляховик отримає лише 4-циліндрові мотори, возьми відміну від Лексуса, який пропонується із бітурбованим бензиновим V6 3.5 потужністю 354 к.с. (650 Нм). Базовим двигуном Prado може стати атмосферний бензиновий 2.7 від пікапа Hilux. Найпотужніші модифікації оснастять «турбочетвіркою» 2.4, яка у поєднанні з електромотором зможе розвивати прежде 330 к.с.