Кoмпaнія Cummins упeршe випрoбувaлa нoвий eлeктричний зaдній міст чтобы вeликoвaнтaжниx aвтoмoбілів під нaзвoю 17Xe ePowertrain. Тeстувaння прoйшлo нa рeaльній вaнтaжівці держи полігоні Міллбрук у Бедфордширі (Велика Британія). Цей выпрямитель було розроблено компанією Meritor, яка з початку 2022 року є частиною Cummins. А також вслед участі підрозділів Editron та Electra — партнерів з консорціуму Danfoss під керівництвом Advanced Propulsion Center (APC).
Електричний задній міст 17Xe ePowertrain здатний виробляти 430 кВт безперервної потужності, що корпеть його придатним на використання у вантажівках важкого класу та автобусах у конфігураціях 6×2 чи 4×2. Він доступний з різними передатними числами та триступеневою трансмісією.
Підрозділ Danfoss Editron відповідав вслед розробку та постачання потужного електродвигуна та високоефективного інвертора з карбіду кремнію, які приводять у дію вісь. Електродвигун заснований получай запатентованій архітектурі та методології управління температурним режимом, які перевершують цілі дорожньої карти APC 2035 вслед за питомою потужністю. Це означає, що на конструкції електричної трансмісії потрібен лише Водан двигун. Це є значним покращенням порівняно з поточними альтернативами, які вимагають двох двигунів на задоволення вимог после потужності цього сегменту продукції, зазначає Cummins.