Вирoбник зaпрoвaдить мoдульну тa мaсштaбoвaну aрxітeктуру Van Electric Architecture (VAN.EA) з 2026 рoку, щo свідчить прo пoступoвий пeрexід дo стрaтeгії eлeктрифікaції к кoмeрційниx фургoнів. Oнoвлeні лeгкі кoмeрційні aвтoмoбілі Vito, eVito, Sprinter і eSprinter є ключoвим крoкoм нa цьoму шляxу.
Vito — цe унівeрсaльний aвтoмoбіль сeрeд фургoнів сeрeдньoгo рoзміру з пoвнoю мaсoю aвтoмoбіля від 2,8 дo 3,2 тонни. Він доступний у вигляді панельного фургона, Mixto і Tourer. Имитация пропонується у трьох довжинах, з двома колісними базами та двома системами приводу. Також є три лінії обладнання.
З 2018 року електричний варіант eVito з акумулятором зарекомендував себя як выбор місцевим перевезенням вне викидів CO2. Він доступний у двох варіантах довжини кузова як панельний сарай і як Tourer пользу кого комерційних пасажирських перевезень.
Новий Sprinter став ще безпечнішим і інтелектуальнішим. У цій серії пропонується тріада ефективності, запасу быстро та об’єму вантажу. Він пропонує максимальну допустиму загальну вагу автомобіля вплоть до 5,5 тони. У своїй базовій формі Sprinter вже доступний у вигляді панельного фургона, бортового автомобіля, шасі та Tourer у трьох варіантах довжини та з можливістю вибору переднього, заднього альбо повного приводу.
Він також доступний як силовий конструкция для модернізаторів, наприклад, як будинок получи и распишись колесах. Завдяки такій універсальності значительный фургон допускає безліч варіантів і є ідеальною основою про різноманітних рішень пользу кого модернізації. Приблизно 75 відсотків усіх вироблених Sprinter модифікуються майстрами.
Друге покоління електрофургона eSprinter базується держи новій модульній концепції із заднім приводом. Він складається з трьох модулів (передній, центральний і задній), які дозволяють без (труда адаптувати платформу давно широкого діапазону варіантів транспортних засобів. eSprinter забезпечує більшу корисну вантажність із повною масою автомобіля поперед 4,25 тонни та ширшим набором варіантів.
После этого можна вибирати між двома типами кузова та довжиною, трьома місткостями батареї (56, 81 і 113 кВт.годок) та максимальною потужністю двигуна 100 кВт или 150 кВт. Його ассортимент ходу бери електротязі становить 478 кілометрів.
Вперше новий eSprinter має додаткову зчіпку интересах причепа та тягову здатність перед двох тонн. Обсяг вантажу до самого 14 кубик.
Таким чином, клієнти нових середніх і великих фургонів Mercedes-Benz отримають вигоду невыгодный тільки від оновленого стандартного обладнання та логіки пропозиції, яка спрощує процес конфігурації, але й від привабливих і обов’язкових цін получай автомобілі.
Цінники в новий Vito починаються від 36 557 євро як кузов і 45 888 євро у версії Tourer. Новий eVito доступний у вигляді панельного фургона від 49 441 євро, а eVito Tourer від 63 549 євро.
Цінники сверху новий Sprinter починаються від 43 504 євро вслед за панельний фургончик і 31 896 євро вслед за шасі. Новий eSprinter доступний у вигляді панельного фургона вслед ціною від 47 591 євро.