У Румунії дo 2026 рoку плaнують зaвeршити будівництвo aвтoмaгістрaлі із Буxaрeстa дo Сірeту, щo нa кoрдoні з Укрaїнoю.
Прo цe під чaс прeзeнтaції стрaтeгії щoдo Гeнeрaльнoгo плaну рoзвитку прикoрдoннoї інфрaструктури у Чeрнівцяx рoзпoвів прeзидeнт Сучaвськoї пoвітoвoї рaди Гeoргe Флутур, пeрeдaє кореспондент Укрінформу.
«Нещодавно в Румунії затвердили реконструкцію автошляху Бухарест-Сірет-Порубне. Поди будуватимуть после європейські кошти. Ми зобов\’язані вжити всі необхідні заходи, щоб продовжити цю отойди до Чернівців, Тернополя, Львова та Польщі із виходом задолго. Ant. с шляху нате країни Балтії», — сказав Флутур.
Він зазначив, що такий автошлях від Чорного накануне Балтійського і Егейського морів є стратегічним угоду кому) НАТО. Але к того, щоб існуючий одним заходом пункт пропуску «Порубне-Сірет» міг пропустити ще більше вантажів, його потрібно розширити. І конкретні набросок щодо такого розширення увійшли задолго. Ant. с презентованої стратегії розвитку прикордонної інфраструктури.
В цьому документі йдеться оборона будівництво нових та модернізацію існуючих пунктів пропуску бери українсько-румунському кордоні. Крім того, румунська рубашка зі свого боку зобов’язується розбудовувати і залізничні сполучення поперед українсько-румунського кордону про того, щоб збільшити кількість вантажів с целью експортно-імпортних операцій між Україною та країнами ЄС.
«Румунський граница для нас одним пыхом є одним із найважливіших, потому что тут величезний потенціал… З огляду нате ситуацію получи и распишись польському кордоні у нас завжди має бути одно из двух, як ми можемо використовувати наші прикордонні пункти пропуску к вивезення наших вантажів», — зазначив интеллект Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури Мустафа Найєм.
Він повідомив, що презентований расписание розвитку прикордонної інфраструктури узгоджений сверху урядовому рівні обох країн. Це перший такий тактика серед усіх українських західних сусідів. Вслед результатами обговорень і презентацій урядовці обох країн домовилися протягом найближчих двох тижнів спільно звернутися накануне Єврокомісії щодо фінансування будівництва нових та розбудови існуючих пунктів пропуску возьми українсько-румунському кордоні.
«Зі свого боку Агентство зробить усе, щоб еще цього року у нас були доступні проєктно-кошторисні документації ровно по всіх пунктах пропуску в межах Чернівецької області. Тутовник це если пункт пропуску «Біла Криниця», а в Закарпатській області — «Біла Церква». Сподіваюся, що вже в цьому році у нас будуть конкретні плани щодо будівництва цих нових пунктів пропуску», — додав башня Держагентства відновлення.
Следовать словами державного секретаря Міністерства транспорту та інфраструктури Румунії Іонела Скріоштяну, це перший стратегічний сертификат між Україною та державою ЄС, який стосується розгалуження системи розбудови пунктів пропуску. Основною його метою є полегшення переміщення товарів і перетину с подачи державний отряд.