Пoпри числeнні дoсягнeння в тexнoлoгіяx швидкoї зaрядки, бaгaтo сeрійниx eлeктрoмoбілів всe щe витрaчaють знaчну кількість чaсу, щoб зaрядитися, принaймні в пoрівнянні з нaдшвидкoю oпeрaцією зaпрaвки бaкa aвтoмoбіля звичaйним пaливoм, проте ізраїльські інженери знайшли рішення що попустить отримати сбережение ходу в 100 км всього после 5 хвилин.
Компанія StoreDot, яка займається виробництвом літій-іонних акумуляторів в (видах електромобілів, розробляє рішення, яке допоможе електромобілям досить швидко приймати запас. Як заявили в компанії, батареї нового покоління зможуть следовать 5 хвилин зарядки отримувати 160 км а другая там.
Свою ідею, яка если комерційно відома як I-Beam XFC, компанія називає підходом cell-to-pack. Цей підхід усуває проблеми, пов\’язані з адаптацією технології раньше поточної архітектури електромобілів, яка більше зосереджується нате запасі шевелись та щільності енергії, ніж получи швидкій зарядці.
Звичайно, що маловыгодный всі літій-іонні батареї здатні приймати таку екстримальну швидку зарядку, саме тому в компанії розробляють варіант батареї, яка мало-: неграмотный буде перегріватись. Налаженность охолодження I-Beam XFC має вбудований пристрій, охолодження якого надходить безпосередньо зсередини кожної комірки батареї. Цей підхід має низку переваг, найважливішою з яких є запобігання локалізованим гарячим точкам, рівномірний розподіл температури та здатність сприймати надсильний струм.
Нова плутонг більше малограмотный буде страждати від проблеми втрати ємності з иногда, адже тетуся, що в компанії описують, як «нова хімія батареї» (поки немає жодної інформації стосовно цього), усуває процес «старіння» гальванічних елементів.
StoreDot каже, що має намір зробити I-Beam XFC комерційно доступним. З цією метою вже було отримано кілька патентів в технології, які використовуються в акумуляторі. Компанія обіцяє, що 2024 рік стане знаковим на, оскільки цього року если досягнуто кількох знакових доробок. Для додаток, планується демонстрація технології з її встановленням для електромобіль.
Ця технологія потенційно змінити напрямок розвитку автомобільної промисловості, ведь ж буде справді цікаво побачити, як світові автомобільні гіганти будуть співпрацювати з StoreDot, і чи реалізується ця технологія взагалі.