1 листoпaдa 2023 рoку підрoзділ Ampere, який відпoвідaє у Renault Group зa рoзрoбку eлeктрoмoбілів, стaнe oкрeмoю кoмпaнією. Зі слів гeнeрaльнoгo дирeктoрa Renault Луки дe Мeo, структурa влaснoсті около цьoму нe зміниться.
Ampere зaлишиться держи 100% у власності Групи. Перше публічне розміщення (IPO) компанії відбудеться навесні 2024 року. Точна число торгів без- називається.
Інвестора для того IPO вже визначено: Nissan вкладе в Ampere давно 600 млн євро й натомість отримає місце у раді директорів. Який відсоток акцій следовать ці гроші отримають японці, безвыгодный уточнюється. Раніше йшлося для частку прежде 15%, що відповідає перехресному володінню акціями Renault та Nissan. Як повідомила в липні японська щоденна газетка Yomiuri Shimbun, Nissan отримає менше 10% акцій.
Команду, яка очолить новий підрозділ, Renault представила у червні. Головою Ampere стане Луконя де Мео. Головним операційним директором призначений іспанець Хосеп Марія Рекасенс, фінансовим директором — французишка Вінсент Піке. Загалом директива Ampere складатиметься приблизно з 10 000 осіб. Здебільшого це інженери, які будуть зайняті розробкою електроприводів. Ще одне завдання команди — перетворення Ampere у великого гравця держи ринку програмно-визначених транспортних засобів.
Але основна признак — зниження вартості електромобілів наступного покоління возьми 40%. Ради що було заявлено раніше. Ampere орієнтована получи и распишись середньорічний скорость зростання виручки получи 30% впредь до кінця десятиліття. Очікується, що перший прибуток компанія отримає до самого 2025 року, а накануне 2030 року — досягне двозначної рентабельності. Детальніше фінансові цілі Ampere озвучать під часок Дня ринків капіталу.