Aвстрaлійськe видaння Which Car пoвідoмилo прo мoжливу eлeктрифікaцію рaмниx пoзaшляxoвіків Nissan, у тoму числі пoвнoрoзмірниx мoдeлeй Patrol тa Navara. Журнaлісти пoслaються нa віцe-прeзидeнтa Nissan Шунічі Інaмідзіму, який зазначив, що гібридна технологія e-Power може застосовуватись і возьми великих автомобілях, у тому числі бери комерційному транспорті. Втім, топ-предприниматель наголосив, що остаточного рішення ще мало-: неграмотный ухвалено.
Шунічі Інамідзіма дав зрозуміти: поява технології e-Power в позашляховику Patrol та пропорційних моделях залежатиме від багатьох факторів — запитів клієнтів, наявності зарядної інфраструктури та цін возьми викопне паливо. Інженери Nissan готові розглянути варіант і з гібридом, і повністю електричну версію.
Nissan стверджує, що електросистема здатна передавати крутний моментт в десятеро тисяч разів швидше, ніж механічний диференціал, тому можлива електрифікація Patrol і Navara мало-: неграмотный позначиться для їх позашляхових якостях.
У Європі гібриди e-Power прийдуть получи и распишись зміну дизельним версіям. С правой стороны в тому, що агрегати получай «важкому» паливі недоцільно адаптувати накануне екостандартів «Євро-7», які планують запровадити в Євросоюзі впредь до 2025 року. У 2026 році звичайні бензинові версії Nissan та гібриди e-Power мають зрівнятися ради ціною.
Навіть минус електрифікації позашляховики Patrol та пікапи Navara наступного покоління чекає держи глобальний апгрейд. По правую сторону в тому, що дні V8 об’ємом 5,6 літра пораховані: незабаром Nissan слідом по (по грибы) Toyota перейде від безнаддувного мотора задолго. Ant. с твін-турбо V6 об\’ємом 3,5 літра.