Лу Вeйбінг, прeзидeнт Xiaomi Group, підтвeрдив, щo eлeктрoкaри Xiaomi SU7 рoзкупoвують з рeкoрднoю швидкістю, a тaкoж пoдякувaв шaнувaльникaм зa підтримку.
В среднем, усього ради 4 хвилини продажу Xiaomi SU7 перевищили 10 000 автомобілів. Тобто щосекунди в середньому продавалося понад 40 машин.
Однак потім темпи продажів зросли: с подачи 7 хвилин після початку продажів було оформлено понад 20 000 покупок: в середньому кожну одну минуту оформлялося до 48 машин.
Всього с подачи 27 хвилин після прем\’єри обсяг замовлень електричного седана Xiaomi SU7 досяг позначки в 50 000 одиниць. Быть цьому в електронний перелік бажань (такий є для різних маркетплейсах, а також нате Xiaomi Mall) автомобіль Xiaomi додали 100 тис. користувачів.
Водночас у Китаї почали «намалювати» фейкову статистику (наприклад, що 81 хвилину замовили 90 тис. машин), але Xiaomi спростувала це і закликала дотримуватись офіційних каналів інформації. Тобто, наприклад, її обліковий запис у Weibo, дескать публікуються всі подробиці.