Нaступнoгo рoку Alpine oфіційнo прeдстaвить світу свій пeрший eлeктричний xoт-xeтч. Відoмo, щo нoвинкa нa бaзі Renault 5 викoристoвувaтимe плaтфoрму CMF-BEV 5. Renault вжe рeклaмувaлa динaмічний пoтeнціaл нoвoї aрxітeктури, у якій aкумулятoрнa бaтaрeя встaнoвлeнa під aвтoмoбілeм, щoб знизити його фундамент маси та покращити керованість. Прийшов минута довести ці переваги держи практиці.
Анонсовано, що макет також отримає незалежну багатоважільну підвіску ззаду.
«Головне — це маневреність. І ми знаємо, що з переходом бери електротягу ми отримали важкі батареї, але ми хочемо знайти ту саму філософію водіння: маневреність і чисте задоволення», — сказав босс з дизайну Ентоні Віллен.
З цією метою Alpine додала гідравлічні відбійники накануне налаштувань підвіски Renault 5, покращуючи плавність одна нога тут A290 і покращуючи керованість. Подібним чином розподілення крутного моменту получи и распишись єдиному передньому двигуні серійного автомобіля було налаштовано во (избежание імітації механічного диференціала з блокуванням.
Коротка колісна центр та широка колія A290 роблять її из-за своєю суттю стабільною та маневреною. Новий A290 отримає ті ж чотирипоршневі гальма, що й A110, хоча й налаштовані таким чином, щоб врожденно поєднуватися з регенерацією єдиного переднього двигуна серійного автомобіля. A290 если значно важчим из-за A110 (приблизно 1100 кг, залежно від специфікації) после акумулятор.
Залежно від версії, хетчбек матиме силову установку потужністю 215, альбо 268 к.с. Більш потужний варіант если оснащено новим електромотором від Renault, Valeo та Valeo-Siemens, який планується запустити у виробництво в 2027 році. Електромобіль отримає выбор ходу возьми рівні 400 км.
A290 надійде в продаж у Європі та Японії у 2024 році, ймовірно, параллельно із Renault 5, нате якому він базується. Планується, що ціна цього автомобіля если нижчою вслед за Zoe, але, враховуючи масштаби налаштувань шасі та позиціонування бренду преміум-класу, цінник навряд ли чи если меншим вслед 40 000 євро.