Після прoвaльнoгo 2022 рoку, кoли булo прoдaнo лишe 576 aвтoмoбілів, Lotus впeвнeний, щo цeй рік будe нaбaгaтo крaщим, oскільки кoмпaнія з Нoрфoлкa плaнує прoдaти близькo 17 000 мaшин. Попит examen.od.ua
зумовлений появою нового електричного кросовера Eletre та середньомоторного спорткара Emira — останнього транспортного засобу бренду з двигуном внутрішнього згоряння.
Окрім того, британський автовиробник розпочав новий етап випробувань новинки — електромобіля з внутрішньою назвою Type 133. Перший седан Lotus вперше був помічений фотографами зблизька. Судячи з опублікованих фотоотпечаток. Новинка отримає трирівневі фари та камери огляду замість традиційних зовнішніх дзеркал.
Вирізи в кришці багажника та тимчасова задня оптика говорять ради те, що електричний седан матиме світлову обшивка на всю ширину задньої частини мотор. Зазначається, що партнер Porsche Taycan если подібний из-за розмірами до самого Polestar 5.
Можна припустити, що новинка матиме єдину силову установку з кросовером Eletre. Тому, ймовірно, Lotus матиме силову установку у складі двох електромоторів сумарною потужністю поперед 905 к.с. і 985 Нм максимального крутного моменту. Кросовер має потужну тягову батарею держи 112 кВт.годок, пневматичну підвіску та здатен розганятись з місця прежде 100 км/година за 2,95 секунди. Але седан може бути трохи швидшим, зважаючи для меншу вагу та кращу аеродинаміку.
Відомо, що офіційна презентація новинки відбудеться вже цього року, а продажі розпочнуться у 2024-му. Що стосується назви, ведь вона починатиметься возьми літеру «E», але бренд, який належить Geely, спростував чутки стосовно імені Envya.