Кoлишні інжeнeри збaнкрутілoгo aвтoкoнцeрну SAAB рoзрoбили рeвoлюційний eлeктрoмoбіль Emily GT, aлe брeнд NEVS, якoму нaлeжaли прaвa нa aвтo, oпинився у скрутній фінaнсoвій ситуaції. Зaрaз прoєкт врятoвaний кaнaдським стaртaпoм, і йoгo плaнують запустити у виробництво, проте назву SAAB без- будуть повертати.
Інноваційний електромобіль із заявленим запасом а другая там 1000 км, створений колишніми інженерами Saab — вслед за кошти від компанії, яка купила залишки Saab десятеро років тому — став нате крок ближче поперед серійного виробництва.
National Electric Vehicle Sweden (NEVS) — компанія, яка колись викупила SAAB, единым духом і сама знаходиться у скрутному становищі. У звітах у березні 2023 року говорилося для те, що National Electric Vehicle Sweden (NEVS) була близька раньше банкрутства, звільнивши 320 своїх 340 співробітників.
Карт-бланш на проєкт Emily GT викупив канадський стартап EV Electra. Компанія стверджує, що планує виконати амбіції NEVS щодо виробництва Emily GT бери колишньому заводі Saab у Троллхеттані (Швеція) оскільки вона розширює свій виробничі потужності следовать межі свого підприємства в Туреччині.
Однак канадська компанія підтвердила, що автомобіль безвыгодный буде носити знаковий знак Saab, а замість цього вибере назву «EV Electra Emily GT».
Ранее продажем прав получай проєкт NEVS стверджувала, що Emily GT може проїхати 1000 км від батареї місткістю 52 кВт.бадняк і вбудованого двигуна бери 361 кВт і розгону поперед 100 км/бадняк за 4,6 секунди.
Також обговорювалась високопродуктивна версія з рекордними показниками прискоренням. Автомобіль має стрімкий та дуже незвичний проектирование з оригінальними та інноваційними дизайнерськими рішеннями.
По (по грибы) чутками, що автомобіль если розрахований получи 6 пасажирів, включно з водієм. Проте точної інформації относительно електрокар наразі дуже чуточку. Наразі існує лише 6 прототипів Emily GT різної стадії готовності. Если розпочнеться серійне виробництво моделі також невідомо.